Η διαβίβαση των παραστατικών στο myDATA σε πραγματικό χρόνο είναι υποχρεωτική από το Νόμο.
Σε αρκετές περιπτώσεις έχουν επιβληθεί πρόστιμα όταν ο παραπάνω κανόνας δεν εφαρμόζεται, παρά το γεγονός ότι η “απώλεια διασύνδεσης” κατά τη διαβίβαση στο myDATA είναι ένα φαινόμενο που συμβαίνει όχι σπάνια.
Το MediSign έχει υλοποιήσει από την πρώτη στιγμή διαδικασία επαναποστολής στο myDATA για τις περιπτώσεις που αυτό δεν λειτουργεί (απώλεια διασύνδεσης).
Στη διαρκή μας προσπάθεια να προσφέρουμε εργαλεία, ώστε ο Επαγγελματίας Υγείας να κερδίζει χρόνο και να επικεντρώνεται στο πραγματικό του έργο, βελτιώνουμε συνέχεια τα εργαλεία αυτά.
Σε περίπτωση μη λειτουργίας του myDATA, τα παραστατικά τίθενται σε λίστα αναμονής και διαβιβάζονται αυτόματα το συντομότερο δυνατό.
Απώλεια διασύνδεσης
Σε περίπτωση που το myDATA δεν λειτουργεί (απώλεια διασύνδεσης), το παραστατικό θα εκδοθεί μεν, αλλά δεν θα έχει λάβει ακόμα Μ.ΑΡ.Κ. (Μοναδικό Αριθμό Καταχώρησης) στο myDATA. Στην περίπτωση αυτή θα δείτε:
Δεν χρειάζεται κάποια ενέργεια από την πλευρά σας. Το MediSign θα αποστείλει αυτόματα το παραστατικό στο myDATA, όταν η υπηρεσία myDATA θα είναι και πάλι διαθέσιμη.
Ενδείξεις στο παραστατικό
Στο παραστατικό υπάρχει ειδική ένδειξη (Απώλεια διασύνδεσης) που δείχνει ότι την πρώτη φορά που έγινε η διαβίβαση, το myDATA δεν λειτουργούσε. Η ένδειξη αυτή παραμένει ακόμα και όταν το παραστατικό αποσταλεί κανονικά και λάβει Μ.ΑΡ.Κ.
Έλεγχος διαβίβασης στο myDATA
Πώς μπορώ να ελέγχω αν τα παραστατικά μου διαβιβάστηκαν;
Πολύ εύκολα, από την επιλογή του menu:
Λογιστήριο → Έλεγχος διαβίβασης στο myDATA
Σπούδασα στην Ιατρική Σχολή της Αθήνας. Ειδικεύτηκα στην Παθολογία στο Νοσοκομείο “Ο Ευαγγελισμός”. Για περισσότερο από 15 χρόνια ασχολούμαι ενεργά με την Πληροφορική στο χώρο της Υγείας. Έχω ιδρύσει την Εταιρία MediSign (ανάπτυξη web εφαρμογών για το χώρο της Υγείας). Το MediSign είναι το σημαντικότερο έργο της.