Πώς να λαμβάνετε όλα τα emails από το MediSign χωρίς να πηγαίνουν στα Ανεπιθύμητα

Όλες οι cloud εφαρμογές που λειτουργούν με το πρότυπο SAAS (Software As A Service) χρησιμοποιούν αυτοματοποιημένα emails για επικοινωνία με τους χρήστες.

Αυτά τα emails όχι σπάνια ενδέχεται να πηγαίνουν στα Ανεπιθύμητα (Spam or Junk folder).

To MediSign δεν αποτελεί εξαίρεση. Παρά το γεγονός ότι χρησιμοποιούμε την κορυφαία πλατφόρμα Mailgun για αποστολή των transactional emails προς τους χρήστες, κάποια από αυτά ενδέχεται να καταλήξουν στον φάκελο Ανεπιθύμητα.

Δείτε εδώ πώς μπορείτε να το αποφύγετε!

Τα emails που σας στέλνουμε έρχονται από δύο διευθύνσεις:

  • webadmin@medisign.gr (Διαχειριστής MediSign)
  • support@medisign.gr (Ομάδα Υποστήριξης)

Αν συμβαίνει να πηγαίνουν στον Spam (ή Junk) φάκελο, μπορείτε να κάνετε τα εξής:

Προσθήκη στις επαφές σας

Τα περισσότερα προγράμματα Email δεν στέλνουν κάποιο email στα Ανεπιθύμητα (Spam ή Junk φάκελο), αν η διεύθυνση βρίσκεται στις επαφές σας. Χρήσιμο λοιπόν είναι να προσθέσετε τις παραπάνω διευθύνσεις στις επαφές σας.

Δημιουργία φίλτρου

Για να ενημερώσετε το πρόγραμμα Email που χρησιμοποιείτε (Gmail, Outlook ή άλλο) ότι τα αυτοματοποιημένα emails που λαμβάνετε από το MediSign δεν είναι Spam, μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε ένα Φίλτρο για τα mails αυτά (whitelist emails). Αυτή είναι η πλέον αποτελεσματική και ενδεδειγμένη λύση.

Χρειάζονται μόνο λίγα δευτερόλεπτα για να το κάνετε στο Gmail:

Gmail filter whitelist emails
Φίλτρο στο Gmail για να δέχεστε πάντα συγκεκριμένα emails

Δείτε ακόμα

Δείτε πώς μπορείτε να το κάνετε σε μερικά από τα πιο γνωστά προγράμματα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας εδώ.

Ένα κατατοπιστικό video ακολουθεί:

Σχετικά άρθρα