Σε συνέχεια των πρόσφατων προβλημάτων λειτουργίας που αφορούν την πλατφόρμα myDATA, παραθέτουμε σχετικές πληροφορίες όπως τις λάβαμε από το Τεχνικό τμήμα.
Από τις 16 Νοεμβρίου 2021 το πρωϊ τα API calls στο myDATA (https://mydatapi.aade.gr/myDATA/), αντί για XML response, επιστρέφουν:
Στην περίπτωση αποστολής παραστατικού
Unexpected technical error
Στην περίπτωση ακύρωσης παραστατικού
The type initializer for 'myDATA.ModelOperations' threw an exception.
ή
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN""http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd"> <HTML><HEAD><TITLE>Service Unavailable</TITLE> <META HTTP-EQUIV="Content-Type" Content="text/html; charset=us-ascii"></HEAD> <BODY><h2>Service Unavailable</h2> <hr><p>HTTP Error 503. The service is unavailable.</p> </BODY></HTML>
Πιθανότατα τα προβλήματα που ανακοινώθηκαν για την εφαρμογή Timologio επηρεάζουν και το service myDATA (Εμπορικά / λογιστικά προγράμματα διαχείρισης (ERP)).
Υπο αυτές τις συνθήκες, η διαβίβαση παραστατικών στο myDATA αποτυγχάνει. Με βάση την εμπειρία από το συγκεκριμένο περιστατικό, τα παραστατικά μπορούν να διαβιβαστούν εκ νέου (όταν η υπηρεσία myDATA είναι διαθέσιμη) χωρίς να υπάρχει κίνδυνος “διπλοεγγραφής” του παραστατικού.
Η λειτουργία επανέρχεται κατά διαστήματα, χωρίς να έχει ακόμα (17 Νοε 2021) σταθεροποιηθεί.
Σύνταξη άρθρων για το web site του MediSign.gr