MediSign: Τι να κάνω όταν η υπηρεσία myDATA δεν λειτουργεί

Τις τελευταίες ημέρες έχουν παρουσιαστεί προβλήματα στην εφαρμογή myDATA της ΑΑΔΕ, κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να μην είστε σε θέση να αποστείλετε άμεσα τα παραστατικά σας με την έκδοσή τους.

Το πρόβλημα παρουσιάστηκε έντονο στις 16 Νοεμβρίου και εκδόθηκε σχετική ανακοίνωση από την ΑΑΔΕ. Το απόγευμα αποκαταστάθηκε, αλλά στις 17 Νοεμβρίου επανεμφανίστηκε.

Τι να κάνω στην περίπτωση αυτή

Μπορείτε να εκδώσετε κανονικά τα παραστατικά σας με το MediSign, αλλά θα είστε σε θέση να τα διαβιβάσετε μόλις αποκατασταθεί η λειτουργία της myDATA.

Οδηγίες βήμα προς βήμα

Όταν εκδίδετε ένα παραστατικό συνήθως επιλέγετε το κουμπί 1

MediSign - Εκδοση παραστατικού - buttons

Αν η υπηρεσία myDATA δεν είναι διαθέσιμη, θα πάρετε το ακόλουθο μήνυμα:

Τι να κάνω όταν η υπηρεσία myDATA δεν λειτουργεί

Αυτό σημαίνει ότι το παραστικό σας εκδόθηκε από το MediSign, άρα μπορείτε να το δώσετε στον Πελάτη σας, ωστόσο δεν διαβιβάστηκε στο myDATA.

Η διαβίβαση μπορεί να γίνει σε δεύτερο χρόνο, όταν η myDATA είναι και πάλι διαθέσιμη. Ακολουθούν οδηγίες.

Πώς θα βρω ποια παραστικά δεν διαβιβάστηκαν

Από το menu επιλέξτε

Λογιστήριο ⟶ Έλεγχος διαβίβασης στο myDATA

myDATA έλεγχος διαβίβασης

Στη συνέχεια ακολουθείστε τις οδηγίες:

myDATA έλεγχος διαβίβασης

Ακόμα πιο εύκολα:

Το MediSign ελέγχει αυτόματα ποιά παραστατικά δεν διαβιβάστηκαν στο myDATA (για οποιοδήποτε λόγο). Στην περίπτωση αυτή θα δείτε μήνυμα στην Αρχική Σελίδα:

myDATA έλεγχος διαβίβασης

Πατήστε το κουμπί “Δείτε αναλυτικά” και ακολουθήστε τις οδηγίες.

Συνήθως θα έχετε μια λίστα με τα παραστατικά που δεν διαβιβάστηκαν, όπως αυτή:

myDATA έλεγχος διαβίβασης

Κάνετε click στον αριθμό του παραστατικού για να μεταφερθείτε στην οθόνη διαχείρισης του παραστατικού. Εκεί μπορείτε να το διαβιβάσετε, απλά πατώντας “Αποστολή στο myDATA”

Υποστήριξη

Για οτιδήποτε χρειαστείτε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα