MediSign: τα πάντα για το myDATA σε 3 λεπτά!

Η διαβίβαση μιας σύνοψης των παραστατικών στην πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ (“Ηλεκτρονικά Βιβλία”) είναι πλέον καθημερινή πραγματικότητα για Ελεύθερους Επαγγελματίες και Επιχειρήσεις.

Το MediSign προσφέρει μια εύκολη, απλή και ολοκληρωμένη λύση για τη διαβίβαση των παραστατικών που εκδίδετε στο Ιατρείο σας (παραστατικά εσόδων). Αναλυτικές πληροφορίες θα βρείτε εδώ.

Το πρώτο πράγμα που χρειάζεται να κάνετε είναι να συνδέσετε το MediSign με το myDATA. Αναλυτικός οδηγός βήμα προς βήμα είναι διαθέσιμος εδώ.

Παρακάτω συνοψίζουμε όλα όσα θέλετε να γνωρίζετε.

Real-time διαβίβαση στο myDATA

Όταν εκδίδετε ένα παραστατικό (απόδειξη ή τιμολόγιο), απλά επιλέξτε το κουμπί (1). Το παραστατικό σας θα εκδοθεί και ταυτόχρονα θα διαβιβαστεί στο myDATA. Δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα άλλο!

MediSign - Εκδοση παραστατικού - buttons

Όπως είναι προφανές, το κουμπί 2 χρησιμεύει μόνο για την (σπάνια) περίπτωση που θέλετε μεν να εκδώσετε ένα παραστατικό, αλλά δεν επιθυμείτε να το διαβιβάσετε άμεσα στο myDATA (για οποιοδήποτε λόγο). Μπορείτε πάντα να το διαβιβάσετε μετά την έκδοσή του.

Δείτε το σχετικό video.

Η αυτόματη διαβίβαση είναι η καλύτερη μέθοδος!

Από την 1η Νοεμβρίου 2021 είναι πλέον υποχρεωτική η διαβίβαση στο myDATA.

Η πρότασή μας: επιλέξετε να διαβιβάζετε τα παραστατικά αυτόματα με την έκδοσή τους!

Πώς θα ξέρω ότι όλα τα παραστατικά διαβιβάστηκαν;

Από το menu επιλέξτε

Λογιστήριο ⟶ Έλεγχος διαβίβασης στο myDATA

myDATA έλεγχος διαβίβασης

Στη συνέχεια ακολουθείστε τις οδηγίες. Αν υπάρχουν παραστατικά που δεν έχουν διαβιβαστεί, μπορείτε να το κάνετε εύκολα τώρα.

Ακόμα πιο εύκολα:

Το MediSign ελέγχει αυτόματα ποιά παραστατικά δεν διαβιβάστηκαν στο myDATA (για οποιοδήποτε λόγο). Στην περίπτωση αυτή θα δείτε μήνυμα στην Αρχική Σελίδα.

Πώς να στείλω τα χειρόγραφα του 2021

Όπως πιθανότατα γνωρίζετε, υπάρχει η υποχρέωση διαβίβασης των παραστατικών που έχουν εκδοθεί το 2021 πριν την επίσημη έναρξη υποχρέωσης διαβίβασης (δηλαδή πριν την 1η Νοεμβρίου 2021).

Η τελική προθεσμία είναι το τέλος Μαρτίου του 2022. Όσοι δεν το έχετε κάνει, θα πρέπει να το δρομολογήσετε σύντομα!

Προσοχή!

Αυτό δεν μπορεί να γίνει με τον κλασικό τρόπο έκδοσης παραστατικού!

Από το μενού επιλέξτε:

Λογιστήριο ⟶ Διαχείριση

Στην ενότητα “Σειρές παραστατικών και Αρίθμηση” ενεργοποιείστε τη σειρά με την διακριτική ονομασία “ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΕΚΔΟΘΕΙ” (υπάρχει τέτοια σειρά τόσο για αποδείξεις όσο και για τιμολόγια).

Από το μενού επιλέξτε:

Λογιστήριο ⟶ Τιμολόγηση

Επιλέξετε την κατάλληλη σειρά “ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΕΚΔΟΘΕΙ” και συμπληρώστε το παραστατικό, όπως κάνετε συνήθως.

Στην πραγματικότητα δεν εκδίδουμε ένα νέο παραστατικό με τη διαδικασία αυτή. Το “νόμιμο παραστατικό” είναι το χειρόγραφο που έχει ήδη εκδοθεί. Το μόνο που κάνουμε εδώ είναι οτι διαβιβάζουμε τα στοιχεία του ήδη εκδοθέντος παραστατικού στο myDATA.

Γι’ αυτό και στο κάτω μέρος τα κουμπιά είναι πλέον διαφορετικά:

Πώς να στείλετε παλαιά και χειρόγραφα παραστατικά στο myDATA με το MediSign
Πατήστε το κουμπί “Αποστολή στο myDATA”

Πώς να στέλνω χειρόγραφα παραστατικά, αν χρειαστεί;

Τα χειρόγραφα παραστατικά αποτελούν πλέον παρελθόν. Ωστόσο, αν χρειάζεται να εκδώσετε κάποιο χειρόγραφο παραστατικό (πχ για επίσκεψη κατ’ οίκον), μπορείτε να το διαβιβάσετε στο myDATA σε δεύτερο χρόνο (το συντομότερο) με τον ίδιο τρόπο που περιγράφεται στην προηγούμενη παράγραφο. Δηλαδή με χρήση της σειράς “ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΕΚΔΟΘΕΙ”.

Ο Λογιστής μου μπορεί να συνδεθεί;

Και μπορεί και πρέπει να συνδεθεί! Ο Λογιστής ή η Λογίστριά σας μπορούν να έχουν πλήρη πρόσβαση στην πληροφορία και τις λειτουργίες του Λογιστηρίου σας στο MediSign, χωρίς βέβαια να διαθέτουν πρόσβαση στην πληροφορία που αφορά τους ασθενείς σας.

Μπορούν να εκδώσουν παραστατικά και προφανώς να τα διαβιβάσουν στο myDATA, μπορούν να κατεβάσουν τα παραστατικά και να διαχειριστούν τις παραμέτρους του online Λογιστηρίου σας.

Πολύ απλά δημιουργήστε ένα χρήστη (ή περισσότερους) με τύπο Στέλεχος Λογιστηρίου:

Μενού ⟶ Ρυθμίσεις ⟶ Διαχείριση χρηστών

Δείτε το σχετικό video.

Προσοχή! Μην δίνετε το password του λογαριασμού σας σε κανέναν!

Οι κωδικοί σύνδεσης στο MediSign είναι απολύτως προσωπικοί και δεν πρέπει να τους κοινοποιείτε σε κανέναν (ακόμα και στον Λογιστή σας 🙂 ). Ο σωστός τρόπος είναι να δημιουργήσετε ένα νέο χρήστη όπως περιγράφεται παραπάνω.

Μπορεί να μην λειτουργεί το myDATA;

Κάθε online υπηρεσία μπορεί να μην είναι διαθέσιμη για κάποιο (μικρό συνήθως) χρονικό διάστημα. Είτε για λόγους προγραμματισμένης συντήρησης, είτε γιατί αντιμετωπίζει κάποιο τεχνικό πρόβλημα.

Στη σπάνια περίπτωση που συμβεί κάτι τέτοιο, θα λάβετε σχετικό μήνυμα από το MediSign οτι η διαβίβαση στο myDATA δεν είναι δυνατή αυτή τη στιγμή. Τα παραστατικά σας εκδίδονται κανονικά και μπορείτε να τα δώσετε στον Πελάτη σας. Θα μπορέσετε να τα διαβιβάσετε σε δεύτερο χρόνο.

Αναλυτικές πληροφορίες διαβάστε εδώ.

Χρειάζεστε βοήθεια;

Θα χαρούμε να ακούσουμε κάθε πρόβλημα που πιθανώς αντιμετωπίζετε. Θα προσπαθήσουμε να δώσουμε την καλύτερη λύση το συντομότερο δυνατό. Αν χρειάζεστε βοήθεια, επικοινωνήστε μαζί σας.